GYIK
Gyakori kérdések és válaszok
Hova szállítunk?
Házhoz szállítást egész Magyarország területére vállalunk.
Mennyibe kerül a szállítás?
- bruttó 40.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES
- bruttó 40.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítás 1500 Ft
A megrendelés átvehető SZEMÉLYESEN is a telephelyünkön: 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 2., melynek díja INGYENES.
Hogyan tudok fizetni?
Online bankkártyás, közvetlen átutalás vagy utánvéttel.
Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?
A termékkel együtt papír alapon.
Hogyan kérhetek céges ÁFÁ-s számlát?
Megrendelésnél a számlázási adatoknál a cégnév megadásával.
Tudok-e utólag a kiállított ÁFÁ-s számla adatain módosítani?
A már kiállított ÁFÁ-s számlák adatain utólag nem tudunk módosítani. Kérjük, a rendelés során kiemelten figyelj erre.
Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?
Minden panaszt, illetve javaslatot eljuttathatsz hozzánk telefonon, e-mail-ben illetve közösségi csatornákon keresztül.
Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?
Kérjük lépjen kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul segítünk a panasz rendezésében.
Hogyan törölhetem a megrendelésemet?
Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?
Igen, a megvásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted az árut. Megérkezéskor azonban az árunak sértetlen állapotban kell lennie. Az áruvisszaküldéssel kapcsolatos részleteket az Általános Szerződési Feltételek 5.1 pontjában találod.