GYIK

Gyakori kérdések és válaszok

 

Hova szállítunk?

Házhoz szállítást egész Magyarország területére vállalunk.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

  • bruttó 40.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES
  • bruttó 40.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítás 1500 Ft

A megrendelés átvehető SZEMÉLYESEN is a telephelyünkön: 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 2., melynek díja INGYENES.

 

Hogyan tudok fizetni?

Online bankkártyás, közvetlen átutalás vagy utánvéttel.

 

Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?

A termékkel együtt papír alapon.

 

Hogyan kérhetek céges ÁFÁ-s számlát?

Megrendelésnél a számlázási adatoknál a cégnév megadásával.

 

Tudok-e utólag a kiállított ÁFÁ-s számla adatain módosítani?

A már kiállított ÁFÁ-s számlák adatain utólag nem tudunk módosítani. Kérjük, a rendelés során kiemelten figyelj erre.

 

Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

Minden panaszt, illetve javaslatot eljuttathatsz hozzánk telefonon, e-mail-ben  illetve közösségi csatornákon keresztül.

 

Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?

Kérjük lépjen kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul segítünk a panasz rendezésében.

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, a megvásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted az árut. Megérkezéskor azonban az árunak sértetlen állapotban kell lennie. Az áruvisszaküldéssel kapcsolatos részleteket az Általános Szerződési Feltételek 5.1 pontjában találod.