A hosszantartó járványhelyzetnek „köszönhetően” megváltozott az irodai munkavégzés. Sokan dolgoznak home office-ban vagy csak kevesebbet járnak be az irodába, abba a környezetbe, ahol minden körülmény adott a tökéletes munkavégzéshez. Így egyre nagyobb az igény a hibrid iroda megteremtésére. Ahhoz, hogy az együttműködés megmaradjon a vállalaton belül, a csapatmunkát át kell helyezni az online térbe.

home office megoldás

Ha 2020 volt az az év, amikor a világ jobban megismerte a nem helyhez kötött munkavégzést, akkor 2021 az az év, amikor a világ elfogadja az új életmódot a fenntartható hibrid rendszerek létrehozása érdekében. A sikeres hibrid rendszerek kulcsa az, hogy mennyire van egyensúlyban a személyes és távoli stratégiák az Ön igényeinek megfelelő hibrid munkafolyamatok felépítéséhez. A rugalmas munkavégzés már nem cél vagy választás kérdése, hanem hosszú távú szükségszerűség.

Az elmúlt hónapokban a távmunka működőképessége, a létszámleépítések vagy bevételkiesés miatt költségoptimalizálásra kényszerülő cégeknek változtatniuk kellett irodahasználati szokásaikon. Csupán pár hét alatt elvárássá vált az érintésmentes, egészséges és biztonságos irodai környezet. Egy saját iroda esetén a cégeknek alaposan a zsebükbe kellene nyúlniuk ahhoz, hogy ne csak hangzatos, de hatékony prop-tech megoldásokkal csökkentsék a fertőzés rizikóját és ezzel együtt a dolgozók aggodalmait. Ez azért is nagy teher sok cég számára, mert a forgalom általános visszaesése következtében anyagilag és lelkiekben is megtépázott szervezeteknek egy rendkívül nehéz időszakban szükséges erős munkáltatói márkát és a modern kor követelményeire és kollégáira maximális figyelmet fordító, vonzó és biztonságos vállalati imidzset kialakítaniuk.

A hibrid iroda egy olyan megoldás, ami összeköti az irodában lévő munkatársakat a távolról dolgozókkal.Daten ME interaktív érintőképernyő ZOOM alkalmazással.

De mi is az a HIBRID IRODA:

A hibrid iroda az amikor a egyes munkavállalónak valamilyen okból az irodában szükséges lenni, míg másoknak otthonról elegendő dolgozni.  A hibrid iroda működéséhez szükséges a távoli hozzáférés (VPN-en keresztül), a valós idejű kommunikáció- (Zoom, Webex, stb.), és a kollaborációs tér (Google Drive, Microsoft Teams) biztosítása.

Cégünk felkészülve áll a COVID alatti és utáni audiovizuális igények kielégítésére.

Videokonferencia eszközeink használhatóak felhőalapú és webes konferencia-alkalmazásokkal, mint például a Zoom, a Microsoft® Teams, a Skype for Business, a Skype ™, a Google Meet, a BlueJeans, a Cisco WebEx®, a GoToMeeting ™, a Microsoft® Lync ™. Az AVer és Vivolink kamerákkal a műsorszórás, a stream és egyéb felvétel készítés zökkenőmentesen működik. A PTZ (pan-tilt-zoom) azaz távolról irányítható kamera megkönnyíti az előadó teremben lévő előadók mozgásának dinamikus követését.

 

logok Vizuáltechnika bolt

 

A megbeszélésekhez, konferenciákhoz elengedhetetlen eszköz a kihangosító és/vagy headset, mely kristálytiszta hangot biztosít.
A funkciókkal teli Jabra Speak sorozat megkönnyíti a konferenciahívásokat az intuitív interfészek, a többféle csatlakozási lehetőség, például a Bluetooth® és a kiváló hangminőség révén. Akár konferencia kihangosítóra van szüksége az irodai tanácsteremben, akár hordozható eszközre, amely otthoni környezetben is tökéletesen működik vagy professzionális headset-re, melynek segítségével ön egy dologra tudjon koncentrálni.

Forduljon hozzánk bizalommal, biztosan találunk megoldást a megváltozott munkakörnyezet okozta problémákra!

fusze logo 2 Vizuáltechnika bolt

 

Kattints ide az ünenet küldéshez!